zaterdag 17 oktober 2020

Halloween taart

Goede morgen allemaal,
dit kaartje heb ik voor Alina gemaakt. Zij is net als mij ook gek op gebak stansjes dus ik heb een hoop stanzen gecombineerd tot een hele grote Halloweentaart. Voor de voorkant heb ik gekozen om alles met distressinkt te kleuren en aan de binnenkant heb ik gekleurd kaartkarton gebruikt in bijpassende kleuren.



Distress inkt licht naar donker:

  • Antique linnen, mustard seed, spiced marmelade, peeled paint, frayed burlap, vintage photo, walnut stain, black soot

Kaartkarton: 

  • Voorkant - wit colorsoft gekleurd met distress inkt, oranje. 
  • Binnenkant - wit, oranje, groen, geel, zwart, bruin.

Mallen:

  • Cottage Cutz - Black Cat w/ Jack-O-Lantern (pompoen), Halloween Pedestal, Halloween Phrase & More, Pumpkins & Gourds (steel van pompoen), Slime Cupcake, Spooky Cupcakes 1, Spooky Cupcakes 2, Sweet Christmas (snoepjes). Warlock Gnome w/ Cat (kat), Witches Brew (heksenhoed).
  • MFT dienamics - Blueprints 27.
  • Penny Black - Wood floors.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


1 opmerking:

De Hobbyzolder zei

Deze is geweldig Femke!
Je zou er zo een hap uit willen nemen
Groetjes Cecile