vrijdag 27 november 2020

Het is nooit te laat voor een verjaardagskaart.

Goede morgen allemaal,
afgelopen week heb ik aan deze drieluik gewerkt. Iemand vroeg of ik een verlaat verjaardagskaartje wilde maken. Ze wilde er graag de naam en leeftijd op hebben. Ik kon ook eindelijk iets maken met de brei stanzen die al een maand lagen te wachten. Ik ben er zelf niet handig in maar vind het wel superleuk om deze op kaarten te verwerken. De oudere sjaal, muts en wanten kwamen ook van pas. Ik hoop dat ze blij is met de kaart.


Kaartkarton:

  • kraft, zilver spiegel.

Maja Design monocromes:

  • Shade of Miles - Blush Pink, Linen Green, Soft White (past bij Miles Apart Designpapier).

Designpapier:

  • Maja Design - Miles Apart.

Extra Mallen:

  • Crealies - Crea-nest-lies CLNestXXL34.
  • MFT dienamics - High Rise numbers.
  • Penny Black - Wood Floors.
  • 🎀 Quickutz - Alphabet Lucy Classic Complete Alphabet Set (niet meer leverbaar).
  • Studio Light - Essentials Ticket STENCILSL98.


Marianne Design

Craftables:

  • Marleen's rekje CR1463.
  • Marleen's plantjes CR1464.
  • Shaker Doily  CR1474.

Creatables:

  • 🎀 Gebreide Sjaal LR0439 (niet meer leverbaar).
  • 🎀 Gebreide Muts en wanten LR0440 (niet meer leverbaar).
  • Wolmand LR0689.
  • Breiwerk LR0690.

Tekststempel:

  • Verjaardagsgedichtjes CS1006.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

2 opmerkingen:

Rhodé zei

Dat is een leuke opdracht! Op zo'n model kaart kun je veel kwijt. Leuk gedaan!

Kaartjes door Elise zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt!