woensdag 2 december 2020

Papieren tasjes met kruidnoten.

Goede middag allemaal,
vandaag heb ik 2 papieren zakjes voor jullie die ik gevuld heb met huisgemaakte kruidnoten. Eén voor de fysio (die er blij mee was) en één voor het buurmeisje bijpassend met deze kaart die ik al eerder had gemaakt en laten zien. Bij de buren heb ik die anoniem (met groetjes knutselpiet erin) in een papieren tasje aan de deur gehangen en aangebeld. Hopelijk hebben ze die gevonden en is ze er blij mee.




Kaartkarton:

  • kraft, wit, wit parelmoer, rood, groen, goud spiegel, goud glitter, bruin, zwart. 

Extra mallen:

  • Cottage Cutz - Baby Boy Clothes (konijn), Baby Girl Clothes (beer).
  • Mama Elephant - Favor Bag XXL.
  • MFT dienamics - Stitched Rectangle Stax.

Marianne Design

Craftables:

  • Zak voor cadeautjes door Marleen  CR1487.
  • Cadeautjes door Marleen CR1488.
  • Schoentje zetten door Marleen CR1489.
  • Sinterklaas set door Marleen CR1526.

Creatables:

  • Horizon Amsterdam LR0494.
  • 🎀 Sint en Piet LR0496. (niet meer leverbaar).
  • Maan LR0500.

Collectables:

  • Eline's baby speelgoed COL2421 (autootje).

Designpapier + stickers:

  • Papier set Sint en Piet door Marleen PK9173.

Stempelset:

  • 🎀 Vijf December CS0982 (niet meer leverbaar).



Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

2 opmerkingen:

daantje zei

Heel erg leuk gedaan zeg.

De Hobbyzolder zei

Dat ziet er gezellig uit zeg! Zeker weten dat ze er blij mee zijn. Ik ga onze (oudere) buren straks ook een tasje aan de deur hangen,.
Groetjes Cecile