maandag 21 december 2020

Kerststolp: De kerstman leest voor.

Goede morgen allemaal,
vandaag heb ik een leuk nieuwtje voor jullie want ik ben namelijk gevraagd voor het Design Team van web/winkel dehobbyboerderij.nl en dit is mijn allereerste voorbeeldkaartje.

🎅Dit kaartje heeft nog een bijpassend klein verhaaltje erbij:

Dit is de kerstman bij zijn blokhut. Niet de schuur waar zijn vaste rendieren staan voor kerstmis maar waar de nieuwe generaties langzaam opgroeien en de ouderen langzaam met pensioen gaan. Dit is wat verder weg van de schuur waar de acht staan die de slee trekken en al werken voor Kerstmis. Als het wat laat wordt heeft hij hier een extra slaapplek enzo zodat hij niet steeds dat hele eind terug hoeft te lopen naar mevrouw de kerstman. Hier leest hij ook regelmatig uit zijn kerstboek voor hoe een rendier hier in de toekomst zijn/haar werk zal doen en natuurlijk de verhalen om Kerst heen. De rest van de tijd mogen ze natuurlijk gewoon een rendier zijn.

🎄🎄🎄



Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

5 opmerkingen:

Rhodé zei

Gezellig kaartje met een heel verhaal erbij;)
Leuk dat je uitgekozen bent voor het DT. Superleuk voor je!

Marjolein zei

Wauw Femke! Wat ontzettend leuk! Je kaarten zijn ook prachtig, dus ik snap wel dat ze je hebben gevraagd. Veel plezier! Groeten Marjolein

Trudy zei

Prachtig kaartje! Ik heb je kaartjes even bekeken wat maak je mooie en ook soms grappige kaartjes!
Groetjes Trudy

Bernadet zei

Geweldig leuke kaart Femke!
Veel plezier met je nieuwe 'job'!

anita01 zei

Sfeervol en zo knus,.... ik geniet van je leuke verhaal erbij...kortom creatieve groetjes terug,

Anita