zaterdag 12 december 2020

Winterkaart met humor: bouw een sneeuwman.

Goede morgen allemaal,
vandaag heb ik weer een kerst/winterkaart met een beetje humor erbij want deze sneeuwman heeft een beetje pech. Het hoofd van de sneeuwman valt er namelijk regelmatig van zijn lijf af. Daarom heb ik naast hem een mand met sneeuwpopbenodigdheden gezet. Om deze man te repareren of om een nieuw vriendje erbij te maken.



Kaartkarton:

  • wit glitter, wit parelmoer, 2 tinten blauw, roze/paars, groen, kraft, bruin, oranje, zwart.

Extra mallen:

  • Cottage Cutz -  Snowy Mountains.
  • Crealies - CLNestXXL 34.
  • MFT dienamics - Hit the slopes (spinner-spoor waar hoofd door rolt).

Extra materiaal:

  • Viva - Eis-effekt Hollogramm (sneeuw).

Marianne Design

Craftables:

  • 🎀Tiny's dennenbomen CR1287 (niet meer leverbaar).

Creatables:

  • 🎀Gebreide sjaal LR0439. (niet meer leverbaar).
  • Hout plakken LR0684.
  • Tiny's gate-folding forest LR0685.
  • Wol mand LR0689.

Collectables:

  • 🎀 Eline's sneeuwman COL1413 (niet meer leverbaar).
  • Eline's Halloween COL1473 (bezem)


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

4 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat ontzettend leuk gedaan Femke. Hoe kom je op het idee?
Super!

Groetjes,
Yvonne.

Eri zei

Wow, wat heb je dat leuk bedacht! Heel gave kaart!
Groetjes, Eri

Rhodé zei

Haha, dat heb je creatief bedacht! Heel leuk gedaan. Ik ben benieuwd of hij bij de ontvanger met of zonder hoofd arriveert;)

Annemarie en Merit zei

Wat een grappig idee, heel leuk gemaakt zeg!

Liefs, Merit en Annemarie