zaterdag 2 januari 2021

De grondeekhoorns vieren een feestje.

Goede morgen,
dit verjaardagskaartje heb ik gemaakt voor mijn beste vriendin die gek is op Disney en Roze. Omdat ik de mal van de hamster meer op een grondeekhoorn vond lijken heb ik geprobeerd mijn versie van het populaire duo te maken en ze aangekleed voor een feestje. De jarige is stiekem al aan het snoepen van de chocolade taart.


Kaartkarton:

  • 2 tinten kraft, knalroze, roze glitter, bruin, wit, zwart, zilver spiegel.

Extra mallen:

  • Crealies - CLSet 49 (ballon touwtjes).
  • Elizabeth Craft Design - Honey bear (chocolade vlekken).
  • MFT dienamics - Celebrate with cake.
  • Penny Black - Wood Floors.
  • Studio Light Essentials - STENCILSL264.

Marianne Design

Craftables:

  • Punch Die Strikjes CR1434.
  • Cadeautjes door Marleen CR1488.

Creatables:

  • Van Harte en Ballon LR0625.

Collectables:

  • 🎀 Eline's Big COL1402 (feesthoedje en lintje) Niet meer leverbaar.
  • Eline's Muizenfamily COL1437 (baby oogjes).
  • Eline's Hamster/Grondeekhoorn COL1489.

Designfolder + stans:

  • 🎀 Stenen DF3403. Niet meer leverbaar.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer.


2 opmerkingen:

Rhodé zei

Wat heb je dit weer leuk bedacht!

martina's kaartjes zei

oooh, wat een geweldige kaart ! helemaal toppie is deze ! lekker felle kleurtjes, heel gezellig
grtjs,martina
x