zaterdag 30 januari 2021

Op wintersport met de rendieren.

Goede morgen allemaal,
vandaag heb ik een winterse kaart voor jullie die ik voor dehobbyboerderij.nl heb gemaakt.



En ik wilde nog laten zien dat de rendieren ook goed te gebruiken zijn zonder de skies of de onesies:



Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer.




4 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Wat een leuke kaart, ik vind er een echt sprookjesachtig sfeertje aan zitten, dat komt ook door de kleuren die je hebt gebruikt. Heel leuk gedaan!

groetjes van Ank

Margo zei

Wat een superleike kaart
Groetjes
Margo

Yvonne zei

Wat een super leuke kaart Femke.
Het ziet er zo lief uit in die mooie zachte kleurtjes.

Groetjes,
Yvonne.

daantje zei

Wat heb je die kaart mooi gemaakt zeg.
X Danielle