dinsdag 5 januari 2021

Snoepfabriek op de Noord Pool.

Goede middag allemaal,
ik loop nog wat achter met het plaatsen van de kerstkaart/creaties en ondertussen gaan we ook nog ff verder nu ik nog in de stemming ben.

Deze kerstsnoepfabriek heb ik voor Alina gemaakt. Vorig jaar lukte het me niet omdat ik nog weinig snoepmallen had en die heb ik nu lekker wel. De gekleurde bomen hebben een cakepop basis, verder aangevuld met tumtummetjes, snoeplolies en zuurstokken.


kaartkarton:

  • wit parelmoer, wit glitter, pastel paars, neonroze, licht blauw, geel, groen.

Mallen:

  • Cottage Cutz - ðŸŽ€ Candy Mill (niet meer leverbaar), Gingerbread Cottage, Cocoa & Sweet Treats, Santa's workshop, Snowy Mountains.
  • Crealies - CLNestXXL 34.
  • Joy Crafts - Nordic Christmas Pines 6002/1335.
  • Marianne Design -  ðŸŽ€ Tiny's dennenbomen CR1287 (niet meer leverbaar).

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer.

5 opmerkingen:

Renate zei

Wat een lekker zoet kaartje heb je gemaakt.
Helemaal leuk.

Ik heb een vraagje...
Heb jij vroeger in Limburg gewoond?
Ik heb een heel sterk vermoede dat we bij elkaar in de klas hebben gezeten, en dat je zelfs tegenover mij hebt gewoond.

-xies- Renate.

corrie van der Meeren zei

Hai, Femke wat te zeggen weer over deze mooie kaart met draai accent,eerlijk?Ik ben stik en stik jaloers op jou mooie prachtige ontwerpen alleen ik ga er echt niet meer mee beginnen 2020 echt gestopt.Ik blijf wel kwijlen naar jou kaarten.Zo kunstig.,Nou oudoe weer (ik ken je van coccinel,en daarbij de gevangenpoort B.op Z.de kunstige winkel. greats van Corrie.

Nynke zei

Hartstikke leuk zeg! Echt lekker zoet, het glazuur springt bijna van mijn tanden 😉 De sneeuw (of slagroom?) in de bomen, de kleine snoepjes, het glitterpapier, allemaal details die het helemaal af maken!

femke zei

Heey Renate,

dat zou kunnen maar dat is dan meer dan 30 jaar geleden ergens geweest.

Groetjes Femke

daantje zei

Wat een super leuk en vrolijk kaartje.