maandag 6 september 2021

Afscheid 's pizzadoosje.

Goede morgen allemaal,
vandaag heb ik weer een pizzadoosje voor jullie. Dit keer voor mijn aquarobics lerares die de zorg in gaat. Naast dat ze een andere baan gaat beginnen vandaag is ze ook pleegouder dus dat heb ik gecombineerd op de buitenkant van de deksel. Ik heb gekozen voor de engelse tekst good luck omdat dat meer in balans was op de deksel dan new job. 



Aan de binnenkant van de deksel heb ik het zwembad nagemaakt met materialen die ik had. In het echt zijn de gekleurde iets meer random geplaats maar ik wilde ze graag alle 4 op dit kleine vlakje. En de muis heeft groene zachte dumbbells gekregen en blijkbaar voelde ik het aan maar de laatste les afgelopen vrijdag was ook met de groene zachte dumbbells. Natuurlijk mochten de muzieknootjes niet ontbreken want we hadden natuurlijk zelden een les zonder muziek. In dit doosje heb ik weer een Rittersport chocolade reep gedaan. In dit geval vanwege het woordgrapje. Als ze dan de reep op heeft dan laat ze de sport achter en begint ze haar nieuwe avontuur. Ze vond het geweldig en ik ga haar wel heel erg missen want dit is iemand die heel leuk les gaf.


Voor de bodem heb ik het zwembad door laten lopen en een tekstje geplaatst.


Kaartkarton:

  • wit soft finnish, rood, parelmoerblauw, donkerblauw, geel, groen, huidskleur, grijs, zwart.

Mallen:

  • Concord and 9th - All about you.
  • Cottage Cutz - Nurse Puppy (kruis).
  • Elizabeth Craft Design - Pizzabox.
  • Marianne Design Collectables - Eline' s muizenfamilie COL1437, Eline' s strand outfits COL1483, Eline' s trouw accessoires COL1491 (jurkjes), Eline' s keuken accessoires COL1493 (schort).
  •  Marianne Design Designfolder - ðŸŽ€ Stenen DF3403 (niet meer leverbaar), Trendy Hartjes DF3438.
  • 🎀 MFT dienamics - musical notes (niet meer leverbaar).
  • Penny Black - Wood Floors.
  • Yvonne Creations - Active Sports (Dumbbells).

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



3 opmerkingen:

Marjolein zei

Wat een leukerd Femke! Ik heb de pizzabox ook gekocht; ik heb er al wat plannetjes mee. Nu de tijd nog vinden ;)

Groetjes Marjolein

Angélique zei

Daar heb je heel goed over nagedacht en super uitgevoerd, ik kan mij voorstellen dat de ontvangster er erg blij mee is.

Marjolijn van Elsberg zei

Echt een leuk pizza doosje en die muisjes, te schattig