woensdag 22 september 2021

Robyn is 3 geworden.

Goede morgen allemaal,
mijn nichtje Robyn is pas 3 geworden en omdat haar ouders niet zo van het roze zijn maak ik de verjaardagskaartjes altijd in herfst en bos sfeer. Ze wonen ook echt in de bergen en bossen dus vind ik het wel toepasselijk. Vorig jaar had ik een naamslinger met paddenstoelhuisjes en dit keer heb ik gekozen voor een huis in de vorm van een eikel. Natuurlijk moest haar naam en leeftijd erop want dat vinden kleintjes meestal wel leuk. Verder nog wat bomen en beestjes eromheen gezet. Ze was weer heel erg blij met de kaart






Kaartkarton:
  • 2 tinten kraft, 2 tinten groen, 22 tinten oranje, 2 tinten grijs, 3 tinten bruin, wit, wit glitter, rood, zwart, geel, geel parelmoer, blauw, metallic goud.
Mallen:

  • Cottage Cutz - Snowy Mountains, Bunny Tree Cottage (boom), Forest Critters, Country Farm Cows (hek), Woodland Gnomes & Cottage (eekhoorntjes en lamp).
  • Crealies - set van 3 ballonkoordjes CLSet49.
  • Elizabeth Craft Designs - Forest Accessories (struik).
  • Joycrafts - ðŸŽ€Vlaggetjes. ? (niet meer leverbaar)
  • Lawn Fawn - Acornhouse, Stitched Tree Border, Stitched Hill Side Border.
  • MFT dienamics - 🎀 Farm Fence, 🎀Tree-Mendous, (niet meer leverbaar)Slimeline Grassy Hills.

Marianne Design

Craftables:

  • 🎀Tiny's berkenboom CR1337 (niet meer leverbaar), Tuinaarde CR1397, Lampionset CR1443, Boxkaart CR1374 (bladeren).

Collectables:

  • Eline's trashpanda (wasbeer) COL1472, Eline's hamster/grondeekhoorn COL1489 (lijfje met pootjes), 🎀 Eline's big COL1402 (feestmuts en strik + niet meer leverbaar), Eline's kerstdecoratie COL1439 (cadeautje).

Designfolder:

  • Karen Joan's letterbord DF3454 (letters en cijfer).

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


1 opmerking:

Nynke zei

Superleuk! Mooi model is dit ook, zo creëer je echt veel diepte in je tafereel.
Groetnis Nynke