dinsdag 5 oktober 2021

Schuifkaart strand.

Goede morgen allemaal,
ik loop wat achter met het plaatsen van creaties en vandaag heb ik nog een voorbeeldkaartje voor de Hobbyboerderij. Dit keer een schuifkaartje in strandthema. Ik vond dit model kaart van Studio Light heel leuk maar voor mij persoonlijk te klein om op te werken. Mijn scenes zijn meestal net als veel mallen een stuk groter maar toen moest ik dus aan dit strandhuisje denken en die paste er dus net op en zo heb ik er toch iets leuks mee weten te maken.

πŸŒ΄πŸ„πŸŒŠπŸŒŠπŸ„πŸŒ΄







πŸŒ΄πŸ„πŸŒŠπŸŒŠπŸ„πŸŒ΄


Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

πŸ“ŒDe Hobbyboerderij heeft sinds kort ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



3 opmerkingen:

RhodΓ© zei

Zo'n leuk model! En een heel leuk strandtafereeltje heb je gemaakt.

martina's kaartjes zei

die is leuk geworden ! mooi gemaakt
grtjs,martina

Annemarie en Merit zei

WOW wat een gaaf model, zo knap bij mij zou dat namelijk nooit schuiven...
liefs Annemarie en Merit