maandag 18 oktober 2021

Halloween planner pagina's.

Goede middag allemaal,

vandaag heb ik weer wat creatieve plannerpagina's. Ik ben zelf gek op fantasiedingen waaronder ook spookachtig en ondanks dat het hier in Nederland niet echt gevierd word ben ik toch gek op Halloween en dan vooral op kaartgebied. Waarom zou eng en schattig niet samen kunnen. Ik moest wel ff nadenken hoe ik dan deze pagina's zou maken dus ik heb er voor gekozen foto's van mijn Halloweenbestelling van Elizabeth Craft Design te verwerken en dan natuurlijk ook de mallen ervoor gebruiken. Natuurlijk kon ik het niet laten andere items toe te voegen zoals het Halloween snoep bijvoorbeeld. ik had namelijk een label gemaakt met Halloween Party erop wat de naam is van het designpapier van Echo Park en snoepjes mogen bij een feestje natuurlijk niet ontbreken. Ik heb dit keer ook een andere pocket gebruikt omdat ik een bredere nodig had zodat het kaartje van Doe@ding er ook in pastje. En als echte kaartenmaker kon ik het niet laten om ook weer wat scenes erop te verwerken.

Ik heb weer een aantal kleinere foto's naast elkaar geplaats zodat het bericht niet heel lang word en jullie kunnen de foto's groter maken door erop te klikken.

🎃🎃🎃












Kaartkarton:

  • Zwart, kraft, oranje, 2 tinten groen, wit parelmoer, geel parelmoer, goud metallic.

Designpapier:

  • Echo Park - Halloween Party 12x12 and 6x6 inch.

Extra:

  • Zwart Hempcord, Gewebt lint die ik smaller geknipt heb, factuur bestelling.

Mallen:

  • Cottage Cutz - Halloween Candy Jar, Spell Books & Potions, Halloween Phrases and More.
  • Elizabeth Craft Design - Planner Essentials basics 2 + 4, Planner Notepieces, Planner Essentials Halloween 1+2+3, Witch, Pumpkins, Spiderweb (spin), Halloween Accessoiries, Scarecrow pumpkin (ratten), Fire Accessoiries (trap).
  • Marianne Design - Long Tag CR1510, Big Tag CR1551, Punch Die Halloween CR1450, Punch Die cats Cr1451, Punch Die Sterren CR1321.
  • Sizzix - Tim Holtz: Laboratory, Frightfull Things (heksenbenen).
  • Studio Light - Planner Essentials, Label Pocket.

Stamp & die:

  • Studio Light - Planner Essentials Planner Elements 2.

Stamp:

  • Elizabeth Craft Design - Halloween Vibes.

🎃🎃🎃

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!




1 opmerking:

martina's kaartjes zei

wauw, wat heb jij je lekker geamuseerd... top hoor !
zo veel op te zien
grtjs,martina