dinsdag 5 oktober 2021

Creatieve planner pagina elvenhuisjes.


📌dit is een lang bericht met veel foto's. Ik heb een aantal kleintjes met 2 naast elkaar gezet en als je daar op klikt kunnen jullie de foto's uitvergroten.

Goede middag allemaal,
Nu mijn ouders net als mijn oudste broertje in het buitenland wonen en ik ze nu nog minder ga zien wilde ik wel een planner proberen. De vorige keer liet ik al een pagina zien van een pot met de honingbeer en dit is mijn eerste poging met foto's.

Ik wist niet goed hoe te beginnen omdat ik nog niet zo veel planner stansjes had, toen Anita Izendoorn uit het designteam van Elizabeth Craft design me wees op mijn handgemaakte elvenhuisjes. Omdat ik een hoop stansjes van elvenhuisjes en een aantal gnomes had voor het kaarten maken leek me dit wel een handig begin. Het is wel een beetje uit de hand gelopen want een dubbele pagina werd al snel een dubbele gevouwen pagina omdat ik ook het grote elvenhuisje van Elizabeth Craft Design wilde gebruiken wat de perfecte maat was voor mijn gnomes en daar zijn ook nog 4 halve pagina's bijgekomen. Zo heb ik 3 hobbies gecombineerd: het kaarten maken, de elvenhuisjes die ik maak en mijn nieuwe planner avontuur. 

Het was een paar maanden werk omdat ik telkens een beetje tussen mijn designteam werk door eraan kon werken. Ik doe mijn best om zo veel mogelijk mallen te benoemen in mijn materiaallijstje maar het is natuurlijk altijd mogelijk dat ik er een aantal vergeet. Het is me nu te veel werk om ook nog uit te zoeken welke mallen van  onderandere Cottage Cutz ondertussen retired zijn dus dit geef ik dit keer niet aan.

 



















Kaartkarton:

  • 2 tinten roze, turquoise, 2 tinten paars, 2 tinten blauw, 3 tinten groen, okergeel, geel parelmoer, oranje, metallic zilver, metallic goud, kraft, bruin, vellum.

Designpapier:

  • Doodlebug - Candy Carnaval petite print assortment.

Mallen:

  • Carlijn Design - Slimeline randen 3 gras en wolken (hek).
  • Cottage Cutz - Critterville Flowershop (pompoenhuis), Critterville Log House, Cottage w/ Petal Roof, Mushroom House, Flower Pot House, Barn & Windmill (tonnen), Country Farm Barn (appelboom en plantenbak), Magical Forest, Mushroom Garden, Mushrooms & Greenery, Tree with Tire Swing, Bunny Tree Cottage (boom), Harvest Scrarecrow (zonnebloemen en pompoenen), Flatbed Truck w/ accessories (manden met fruit), Gardening Tomte, Flower Power Tomte, Gnome Sleeping in Hammock, Sleepy Gnome w/ Mushrooms, Bunny Gnome 1, Forest Critters, Pumpkins & Gourds.
  • Deco Time - handmade (waszegel)
  • Elizabeth Craft - Planner Essentials 1, 2, 4, Planner Labels, Notepieces, Limited Edition Camera set (halve pagina's), Reinforcements pack 1, Sidekick Essentials 2 ( original, hartjes en clip), Limited Edition Mason Jar Special (bomen), Home Jungle Special Kit, Mushroom House, Farm Accessories (krat).
  • Karen Burniston - Treasure Chest.
  • Lawn Fawn - Build a House Spring Add-on.
  • Mama Elephant - Slim Woodland.
  • Marianne Design - Tiny's Pinetrees CR1287, Tiny's Trees Birch CR1337, Punch die Lucky CR1539, Punch die Fairies CR1455, LR 0579, LR0580.
  • MFT dienamics - Slimline Grassy Hills, Stitched Cloud Edges, Animal Farm Fence.
  • Sizzix - Tim Holtz Alpine, Sizzlits decorative strip alphabet Monde de Blonde.
  • Studio Light - Artist Atelier SL-GR-CD25.

Stempels:

  • Autumn Leaves - Stamped and Coded.
  • Elizabeth Craft Design - Circle Labels, Pieces of Life 4.
  • Marianne Design - Knutselteksten CS1072.



Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



2 opmerkingen:

anita01 zei

Zo enorm genieten, nu passen je foto's er prachtig bij... En tja dit is zo mijn ding en maak de leukste pagina's in mijn ECD Planner vandaar deze tip..dit gaat jou ook plezieren. Ik heb genoten

Marjolein zei

Oh, ik kijk weer mijn ogen uit! Prachtig hoe je deze pagina's hebt samengesteld. Super leuk! Je vorige kaart vind ik ook supertof! Groetjes Marjolein