dinsdag 12 oktober 2021

Herfstframe.

Goede middag allemaal,
de herfst is begonnen wat ook voor mij weer betekend een nieuw DT pakket voor de hobbyboerderij. De komende tijd maak ik voorbeeldjes in herfstthema en wat met de gave boerderij collectie van Cottage Cutz. Voor mijn eerste voorbeeldkaartje heb ik het kaartenrek van Marianne Design erbij gepakt want daar kon die tak met blaadjes van Studio Light mooi aan hangen en de bakjes natuurlijk heerlijk gevuld met herfst items. Alle blaadjes heb ik gekleurd met Distress inkt en een blenderbrush zodat het beter bij het papier paste.

πŸ‚πŸƒπŸŒ°πŸπŸŒ½



πŸ‚πŸƒπŸŒ°πŸπŸŒ½


Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

πŸ“ŒDe Hobbyboerderij heeft sinds kort ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!




1 opmerking:

Annemarie en Merit zei

Wat een super leuke herfstkaart
liefs Annemarie en Merit