zaterdag 16 oktober 2021

Zonnig zeezicht.

Goede morgen allemaal,
dit kaartje had ik ergens eind augustus of begin september gemaakt maar helemaal vergeten een foto ervan te maken. De Action had van die stanzensets van Avec waar je 3 mallen over elkaar heen plaatst in verschillende scenes. Mijn hobbyvriendin gaf aan dat een vriendin van haar de strandscene in het stuurwiel had geplaatst omdat die er precies in paste. Dat idee vond ik wel heel leuk en ik heb er natuurlijk een eigen draai aan gegeven. In plaats van de bovenste laag ook water te doen heb ik voor strand gekozen en de malletjes van vorig jaar erbij gepakt van Marianne Design van het strandhuisje met attributen zoals de parasol. Ik heb ervoor gekozen dit weer in een onderwaterscene te verwerken. Het net heb ik er achter geplaatst om het iets te breken met het achtergrondpapier. 


Kaartkarton:

  • Wit, kraft, roze, geel parelmoer, Goud metallic, zilver spiegel, lichtblauw, Turquoise parelmoer, Turquoise spiegel, mint glitter, zwart (oogjes).

Mallen:

  • Amy Design - Maritime fishing net.
  • Avec (Action) - 3D Scene dies sets strand.
  • Cottage Cutz - Rope Corner.

Marianne Design

Craftables:

  • 🎀 Punch die Schroeven en moertjes CR1324 (niet meer leverbaar).
  • Zeeschelpen CR1363.
  • 🎀 Koraal CR1406 (niet meer leverbaar).
  • Duinhek CR1441.
  • Stuurwiel CR1554.

Creatables:

  • Strandhuizen set LR0662.
  • Oceaangezicht LR0664.
  • Koraal set LR0660.

Collectables:

  • Tropische vissen COL1431.
  • 🎀 Eline's zeemeeuwen en vrienden COL1431 (niet meer leverbaar).

Designpapier:

  • Sea Sparkle PK9163.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!




2 opmerkingen:

Nynke zei

Wat is het weer een prachtig gedetailleerde kaart geworden! Superleuk, dat tafereel in het stuurwiel. Ik heb dit tafereeltje ook gekocht, maar moet eerlijk bekennen dat ik er nog niet mee geknutseld heb. dat wordt misschien toch eens tijd, als ik het zo zie...
Groetnis Nynke

LisannesKaartenhobby zei

Er is weer een hoop te zien, heel gaaf gemaakt, prachtig

Fijn weekend

Hobbygroet Lisanne