vrijdag 29 oktober 2021

Herfst easelkaartje.


Goede morgen allemaal,
vandaag heb ik weer een voorbeeldkaartje voor de Hobbyboerderij. Het is weer een herfstkaartje geworden en omdat ik al veel kaartjes had gezien waar de eekhoorn ook als eekhoorn erop was gebruikt heb ik er voor gekozen er dit keer een stinkdiertje mee te maken wat met deze set een stuk makkelijker is nu daar ook de mallen er voor bij zitten. Bij de oude set moest ik met een schaar gaan knippen om er een stinkdier van te kunnen maken.


πŸ‚πŸƒπŸŒ°πŸπŸŒ½







πŸ‚πŸƒπŸŒ°πŸπŸŒ½



Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

πŸ“ŒDe Hobbyboerderij heeft sinds kort ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

3 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een geweldig leuk herfstkaart, leuk het stinkdier uit de pompoen..
al die leuke herfst blaadjes paddenstoelen enz...
Liefs Annemarie en Merit

AngΓ©lique zei

Wat heb je er weer een prachtige creatie van gemaakt, er is heel wat op te zien en te ontdekken. Prachtige kleuren en mooie stansjes, er zal een heeeeeel lange materiaallijst bij horen.

Bernadet zei

Wat is dit een prachtige easelkaart Femke!
Mooie herfstkleuren heb je gebruikt.