vrijdag 10 september 2021

Surfstrand in een fles.

Goede morgen allemaal,
vandaag heb ik weer een voorbeeldkaartje voor de Hobbyboerderij. We zitten nog steeds in zomersferen en dit keer heb ik een surfstrand scene in een fles gemaakt. Ik vond die roze strandwagen zo gaaf in deze op de verpakking dat ik deze kleuren gebruikt heb voor mijn hele surfstrandscene.


πŸŒ΄πŸ„πŸŒŠπŸŒŠπŸ„πŸŒ΄


πŸŒ΄πŸ„πŸŒŠπŸŒŠπŸ„πŸŒ΄

Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

πŸ“ŒDe Hobbyboerderij heeft sinds kort ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



Geen opmerkingen: