zaterdag 18 december 2021

Dippen in warme chocolademelk.

Goede middag,
tussen het DT werk door heb ik natuurlijk ook nog kerstkaartjes voor mezelf nodig. Ik heb daardoor voor mezelf een aantal simpele gemaakt met deze gave grote tag. Dit om het me iets makkelijker te maken maar toch wat met de kleine details die jullie van me gewend zijn erop te verwerken. Natuurlijk mochten de roze kleuren niet ontbreken. Een plankje met wat kerst items kleed het geheel wat aan.



Ik vond die beer zo leuk in die mok dat ik ook nog een kleine tussenpagina gemaakt heb voor in mijn creatieve planner. Hij is aan de achterkant in spiegelbeeld gemaakt.
Ik heb de halve pagina uit de camera special gestanst en daarna de stans omgedraaid en verlegd om die boven en onder wat smaller te maken en iets korter zodat die een mooi maatje heeft waar de mok dan mooi overheen paste. Ik heb deze over een extra mok van cardstock gelegd zodat mok aan 3 kanten er mooi over heen valt en dit uitgesneden. de halve pagina in de mok gelegd waar je vierkant uitgehaald hebt en daarna aan beiden kanten de mok uit designpapier en de decoratie er weer overheen geplakt.
Dit heb ik voor de stevigheid gedaan en dan heb je ook geen naad lopen. Natuurlijk kan je de gaatjes ook rechtstreeks in de mok maken maar ik had in dit geval wat meer ruimte nodig voor mijn beertje en zo is de oor ook wat steviger. 



Kaartkarton:

  • Wit, wit glitter, crème, donkerbruin, 2 tinten roze, grijs/groen,zwart, zilver spiegel, parelmoer geel.  

Extra: 

  • touw, belletje.

Mallen:

  • Cottage Cutz - Holiday Mantel, Sweet Christmas.
  • Elizabeth Craft Design - Hot Chocolate, Limited Edition Camera set (halve pagina's), Reinforcements pack 1.
  • Marianne Design - Eline's ijsbeer COL1502, Big tag CR1551, Ronde layout LR0677.
  • Penny Black - Wood Floors.
  • Studio Light - Artist Atelier SL-GR-CD25 (reinforcements drip).

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


2 opmerkingen:

Rhodé zei

Erg leuk gedaan, Femke! Die plank met spulletjes geeft de tag/kaart iets extra gezelligs. Slim om gelijk ook iets voor in je planner te maken. Hij is echt leuk!

martina's kaartjes zei

wauw, wat een zalige zoete kaart ! mooi gedaan, zo veel details te zien,
grtjs,martina