maandag 6 december 2021

Sinterklaas verrassingen!!!

Goede avond allemaal,

vandaag heb ik een aantal Sinterklaas verrassingen om te laten zien. De kaart van deze eerste had ik vorig jaar al gemaakt en dit jaar heb ik er een bijpassende chodolade munt erbij gemaakt en is naar mijn nichtje Robyn gestuurd in Duitsland. Zo krijgt ze toch een beetje de Nederlandse traditie mee.



En voor de buren en voornamelijk hun dochter ook een set lekkers gemaakt. Ik heb geen idee of ze het eigenlijk wel vieren vanwege hun afkomst maar ik wilde er toch iets mee doen zodat ze zich ook even speciaal voelt. Het is een zakje met versgebakken speculaas brokken, een zakje versgebakken kruidnoten en een versierde chocolade munt.






Kaartkarton:

  • Wit, wit parelmoer, wit glitter, roze, rood, goud metallic, goud spiegel, oker geel, kraft.

Extra mallen:

  • Avec - Border.
  • Crealies - gestikte cirkel CLNestXXL33,  gestikte vierkanten CLNestXXL34.
  • Cottage Cutz - Baby Girl Clothes (beertje).


Marianne Design

Craftables:

  • Bagtopper Strik CR1377.
  • Schoentje Zetten by Marleen CR1489.
  • Sinterklaas Set by Marleen CR1526.

Creatables:

  • Horizon Amsterdam LR0494.
  • Sint & Piet LR0496.
  • Maan LR0500.
  • Bomen LR0556.
  • Sinterklaas en Pieterbaas LR0565.
  • Pieten by Marleen LR0739.

Designpapier:

  • Papierset Sint en Piet PK9173.

Stempels:

  • Pietenpost by Marleen CS1042.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



1 opmerking:

Angélique zei

Heel gaaf gedaan, Femke.
Dankjewel voor de materiaallijst, ik was nog op zoek naar wat nummers.