woensdag 1 december 2021

Warme chocolademelk.

Goede morgen allemaal,
vandaag heb ik weer een kaartje die ik voor de hobbyboerderij heb gemaakt. Het is een dubbele grote labelkaart en dit keer met het nieuwe Kerst/winter pakket. Ik moet er nog een beetje inkomen en toen deze paars/lila tinten tegen kwam moest ik daar gewoon iets mee. Ik ben zelf wel van de niet zo traditionele kerstkleuren. Het standaard rood/groen gaat snel vervelen. Dit beertje is op het moment mijn favoriete stans om te gebruiken dus die zullen jullie nog wel vaker voorbij zien komen. Op deze kaart geniet hij van een heerlijk chocolade bad. Om het extra aan te kleden heb ik de chocolaatjes van Carlijn 
Design toegevoegd.

❄❅❆❅❄❅❆


❄❅❆❅❄❅❆


Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

📌De Hobbyboerderij heeft sinds kort ook een speciale facebookpagina waar iedereen zijn of haar creaties, aankopen en eventuele vragen kan delen met anderen: Creatief met De Hobbyboerderij.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

1 opmerking:

Annemarie en Merit zei

wat een lieverd he is dit ijsbeertje (hier ook favorite) en wat zit hij heerlijk in het warme chocobad!!
Leuk die sjaal aan het oor van de mok geknoopt, die ga ik onthouden...
gezellig warm kaartje.
Liefs Annemarie en Merit