woensdag 9 maart 2022

Creatieve advent kalender voor mijn planner.

Goede middag allemaal,
in December lag er onverwacht een creatieve advent kalender op mijn matje. 24 Dagen elke dag een stansje, stempeltje of aankleeditem uitpakken 😄. Deze wilde ik ook graag in mijn creatieve planner verwerken zodat ik in de toekomst kan terugkijken welk item in welk vakje gezeten heeft en van wie ik die gekregen had. Ik heb rechts een pocket met gemaakt met het berichtje en kaart wat erbij zat. Het berichtje stond op 2 kanten van een A5je en deze heb ik in gescand en verkleind zodat die op een filefolderpagina paste met daar een foto van de kaart erbij. Omdat dit privé is heb ik daar geen foto van gemaakt.

Ik had een papierblok van de Action waar ook een aantal foto prints instonden, voornamelijk landschappen en 1 daarvan had ook dit hertenkoppel erop staan. Dit is overigens mijn 2de poging want de eerste keer zat ik blijkbaar niet op te letten en maakte ik van de herten een rechterpagina terwijl dat een linker moest zijn. Gelukkig had mijn hobbyvriendin Lian dit vel nog ongebruikt liggen die ik mocht gebruiken (nogmaals heel erg bedankt). Ik heb wisselend gekozen voor kleine en grote cijfers, tekstjes en figuurtjes om het wat speelser te maken. Ik heb gekozen voor wit glitter voor de aankleding zodat de pagina's rustig bleven maar toch bij het winterse geheel pasten

Ik heb nog geen alfabet of cijfers van ECD dus ik heb die van Marianne Design en Gummiapan gebruikt.




Designpapier:

  • Craft Sensations - Christmas foil.
  • Studio Light - Essentials - Pastels SL-ES-PP05 (voor sommige roze vlakjes onder de deurtjes).

Stanzen:

  • Cottage Cutz - Snowman w/ Snowballs (stapel sneeuwballen).
  • Elizabeth Craft Design - Planner Essentials 2, 4, 46 Day by Day, Planner Label dies (pijltjes), Reinforcements, Sidekick Essentials 2 (voor de filefolder in de zijpocket).
  • Gummiapan - Thin alphabeth D190603.
  • Marianne Design - Karen Joan's letterboard DF3454.

Stempels:

  • Elizabeth Craft Design - Pieces of Life Retro, Retro Label Sayings.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



1 opmerking:

Rhodé zei

Leuk idee om dit zo te maken! Daar kun je met plezier naar terugkijken.