zondag 20 maart 2022

Patooties voorbeeldboek de eerste 4.


Goedemiddag allemaal,
voor mijn verjaardag had ik van mijn hobbyvriendin Lian onder andere de Patooties gekregen. Hier kan je wel 50 verschillende beestjes enzo maken. Om dit leuk bij elkaar te houden heb ik de beschrijving uitgeprint en op de achterkant van de halve vellen van de ECD Camera Special kit geplakt en voor de voorkant wilde ik steeds een Patootie uit stansen en in een leuke miniscene zetten. Beetje hetzelfde idee als de safaribeesten wat ik een mini album heb gemaakt voor de Hobbyboerderij vorig jaar, dat is toch veel leuker? 

Dit zijn alvast de eerste 4 waar ik al een leuke miniscene bij in gedachten had. Helaas zijn bij de bij de vloerplanken tijdens het uitstansen iets verschoven dus zit die rechtsonder een beetje scheef. Omdat dit voor mezelf is en ik geen zin had heel die honinggraad helemaal opnieuw te doen heb ik dit maar zo gelaten. Zelf heb ik de beestjes nog iets aangepast naar mijn zin. 






Kaartkaton:

  • wit, wit parelmoer, kraft, meerdere tinten groen, zwart, geel, oranje, bruin, oud roze, huidskleur, grijs.

Mallen:

  • Amy Design - Wild Animals 2 Jungle Branch.
  • Carlijn Design/Jocelijne Design - Patooties.CDJD-0009.
  • Cottage Cutz - Carrot Patch Bunny (grond en wortels), Hide and Seek Bunny (boomstronk), Bunny Gnome (wortel), Egg Painting Bunny (snorharen), Country Farm Cows (emmertje).
  • Elizabeth Craft Design - Camera Special Kit (halve pagina), Reinforcements, Bamboo, Honey Bear (honing).
  • Marianne Design - Eline's luiaard COL1471 (mondje, tak en bloem). Eline's Walvis COL1430 (ovale wangen).
  • MFT Dienamics - Slimeline grass.
  • Penny Black - Wood Floors.

Designfolder Extra:

  • Marianne Design - Honinggraad DF3404.

Nog 46 te gaan tenzij er nog meer nieuwe beestjes ontworpen worden.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


3 opmerkingen:

Marjolein zei

Wat een leukerds! Leuk idee om de dieren tegen een passende achtergrond te plaatsen. Ik ben benieuwd naar je volgende creaties.

Groeten Marjolein

Rhodé zei

Tof idee om te maken! Wel een klus, hoor! Succes met de andere.

Trudy zei

Super leuk gemaakt, succes met de volgende serie!
Groetjes Trudy