woensdag 20 maart 2024

Lentekriebels

Goede middag mede knutselaars,
ik heb nog geen bericht gehad dat de Marianne Design Maart collectie van Maart al onderweg is naar me maar zo na die Aviator ID-CARD wat ik maandag liet zien toch nog even een voorbeeldkaartje gemaakt met de schattige schaapjes. Ik heb eigenlijk geen idee of ik die ooit al eens eerder op een kaart gebruikt heb en anders bij deze dan de allereerste keer. Dat krijg je soms met zoveel dingen die leuk zijn en niet alles tegelijk kunnen maken.



Kaartkarton:

  • 2 tinten kraft, wit, , 2 tinten groen, 2 tinten blauw, oudroze, okergeel, metallic goud, zwart.

Stansmallen:

  • Carlijn Design - Slimline 2, Slimline Randen 3 Gras en wolken.
  • Marianne Design - Eline's Lammetje COL1494, Eline's Bijen COL1505 (bloemen).
  • Studio Light - Sweet Stories Woodland: Forest Tree.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



1 opmerking:

Yvonne zei

Super leuke kaart Femke, zo lief die schaapjes.
Laat het voorjaar maar komen.
Op jouw kaart is het in iedergeval duidelijk al lente.

Groetjes, Yvonne.