zaterdag 30 maart 2024

Sterkte Orchidee.

Goede middag medeknutselaars,
vandaag heb ik weer een voorbeeldkaartje voor Ingridskaarten.nl voor jullie. Het lijkt een simpel kaartje maar dit soort kaartjes vind ik juist heel lastig om te maken. Ik ben zelf wel van kleur in plaats van depri zwart/wit/grijs omdat ik vind dat een sterkte of condoleance kaart ergens ook een steuntje in de rug moet zijn.
 

Kaartkarton:

  • Wit, oud roze, grijsgroen.

Design Folder: 

  • Marianne Design - Marjoleine's dots DF3455.

Stansmallen:

  • Crealies - Crea-Nest-Lies XXL Dubbel gestikt  CLNestXXL34.
  • Marianne Design Craftables - Veel Sterkte Cirkel door Marleen CR1649.
  • Marianne Design Creatables - Orchid LR0728.

 

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Mooie kaart en ook de kleuren. Ik hou er ook wel van.