woensdag 6 maart 2024

Potje lief.

Goede middag allemaal,
vandaag heb ik weer een voorbeeldkaartje dat ik voor Ingridskaarten heb gemaakt. Dit keer een potje made(lief)jes of te wel een potje lief 😊. Ook heb ik een zittende vlinder gemaakt en heb ik de gezichtjes ook voor de bijtjes gebruikt zodat ze opzij kunnen kijken in plaats van allemaal recht vooruit. Ze zijn een tikje groter maar als je die iets lager plaats dan passen ze nog steeds op de basis hoofdjes met sprietjes. Zo hebben ze wat meer interactie met elkaar





Kaartkarton:

  • Kraft, Wit, parelmoer vellum, tinten blauw, tinten groen, geel, zwart, grijs,bruin.

Stansmallen:

  • Carlijn Design - Slimline.
  • Marianne Design Craftables - Klaver CR1616, Lang gras CR1615.
  • Marianne Design Creatables - Tiny's Varen LR0817, Vrolijke Madelief LR0849, Madeliefjes LR0790, Madelief LR0748.
  • Marianne Design Collectables -  Eline's bijen COL1505, Eline's Vlinder familie COL1538, Lieverheersbeestjes COL1525, Eline's Pot huis COL1527, Eline's Slakken Familie COL1526.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


3 opmerkingen:

anita01 zei

Bewonderd ,... zo geweldig gemaakt .

Annemarie en Merit zei

Geweldig dit potje LIEF, heerlijk hoe die bijtjes vlinders en rups met elkaar in het potje LIEF zitten..
Liefs Annemarie en Merit

Marjolijn van Elsberg zei

Zo ontzettend schattig je bloemetjes en bijtjes. Ja, de lente kriebelt!!!