vrijdag 19 april 2024

Honeymoon suite.

Goede middag medeknutselaars,
vandaag heb ik weer een nieuw voorbeeldkaartje voor Ingridskaarten om te laten zien. Grappig genoeg was een trouwkaart niet de opzet toen ik begon met de kaart. Ik wilde het vogelhuisje met de duifjes maar omdat ik de bloesemtak mocht gebruiken en deze keer voor witte bloesems had gekozen kreeg het een trouwvibe. Grappig hoe een kaart soms een totaal eigen leven gaat te leiden.

Het is vandaag een bijzondere dag want dit duivenkoppel is vandaag in het bruidsbootje gestapt. Het trouwfeest is ondertussen voorbij en de hotelbediende heeft ze net naar de Honeymoon suite geleid. Hij moet ze alleen nog even de sleutel geven.




Kaartkarton:

  • Clairfontaine Paint-On - Grijs/groen.
  • wit, oud roze, lichtblauw, kraft, 2 tinten woodgrain, goud metallic, parelmoer vellum, geel, zwart, oranje.

Stansmallen:

  • Marianne Design Craftables - Punch die sleutels CR1435.
  • Marianne Design Collectables - Vogelhuisjes door Marleen COL1540, Bloempothuis door Marleen COL1527 (raam, gordijn, lantaarn en schoorsteen), Eline's Pimpampoentjes 🐞 COL1525, Eline's duiven COL1492, Eline's Hamster/Grondeekhoorn COL1489 (hoedje van de eikeltje als Frans barretje).
  • Spellbinders - Layered Cherry Blossoms.
  • Studio Light Creative Craftlab - Woodland (frame vierkant gemaakt)

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!