woensdag 24 april 2024

Shopping girl.

Goede middag medeknutselaars,
vandaag laat ik het verjaardagskaartje zien die ik voor mijn hobbyvriendin Lian gemaakt heb wat we vrij recent pas samen gevierd hebben. Ik heb het vrij simpel gehouden zodat de interactieve techniek en de hobbyspulletjes de aandacht krijgen.

Ik bestel wel eens wat bij Doe@ding en dat word altijd ingepakt met tissuepapier met het logo van de winkel erop en dat leek me wel toepasselijk voor een hobbyvriendin. Hierin heb ik allemaal hobbyitems gedaan. Ik heb de Swinger dame van Spellbinders deze shopper in handen gegeven dus de beentjes kunnen links en rechts zwaaien. Hiervan heb ik ook een video gemaakt die je onderaan dit bericht kan vinden.

Ik heb de stans van de shopper 2 keer uitgestanst uit kraft en 2 keer uit het tissuepapier. Ik heb overigens de kleine shopper gebruikt en het tissuepapier met de kleine logo erop omdat dit beter in verhouding was met het lijfje. Daarna heb ik de tissuepapier shoppers met matt medium op de kraft shoppers geplakt en na het drogen in elkaar gevouwen.


Kaartkarton:

  • wit, kraft, blauw/groen, groen, huidskleur, zwart, metallic zilver. 

Stansmallen:

  • By Lene - Stansmachine BLD1384 (stansmallen).
  • Carlijn Design - Slimline, Slimline Champagne.
  • Gummiapan - Snijmachine D210856.
  • MFT dienamics - Just Add Paint, Tools of the Trade, Happy Birthday.
  • Penny Black - Wooden Floor.
  • Spellbinders - Shopping Bags (klein), I Dance (lijfje).

De video:



Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!





Geen opmerkingen: