dinsdag 9 april 2024

Verhuisbeertje.

Goede middag mede knutselaars,
vandaag heb ik weer een nieuw voorbeeldkaartje wat ik voor Ingridskaarten.nl heb gemaakt. Dit keer heb ik een verhuiskaartje gemaakt. Meneer beer is zijn spulletjes aan het inpakken want hij gaat verhuizen. Op dit moment is zijn grote verzameling boeken aan de beurt en dat is nog een heel karwij.


Kaartkarton:

  • kraft, beige, zwart, wit, goud metallic, goud spiegel.

Designpapier:

  • Marianne Design - Early Spring PK9186.

Stansmallen:

  • Cottage Cutz - Baking Gnomes (trapje). 📌Sorry de Cottage Cutz Baking Gnomes waar het trapje bij zat is nu totaal uitverkocht. Ingrid heeft er geen meer.
  • Marianne Design craftables - Potted Plants CR1542. 
  • Marianne Design collectables - Verhuis accessoires door Marleen COL154,  Boeken door Marleen COL1529, Bed door Marleen COL1524 (wekker + vaas), Eline's Artic Beer COL1502.
  • Penny Black - Wood Floors.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


5 opmerkingen:

Annie H zei

Wat is die superleuk geworden, beertje heeft nog veel te lezen zie ik.
Groetjes, Annie

LisannesKaartenhobby zei

Echt ontzettend mooi gemaakt! Super tof dat krukje erbij

Creatieve groet,
Lisanne

Anoniem zei

Waar koop ik trapje mal

femke zei

Beste Anoniem,

zoals ik al in bericht aangaf heeft Ingrid van Ingridskaarten.nl (zie link in bericht) er nog een aantal op voorraad. Zodra ze op zijn haal ik het stukje bericht dat ze er nog een aantal heeft liggen weer weg.

Groetjes Femke

Anoniem zei

Wat reuze gezellig,altijd pittig een verhuizing!