maandag 22 juli 2024

Flamingo beach.

Goede middag medeknutselaars,
eindelijk is het weer iets koeler en kan ik jullie deze creatie laten zien wat ik voor Ingridskaarten.nl heb gemaakt. Dit keer heb ik de shadow box frame van Elizabeth Craft Design gebruikt voor de basis voor een dimensionele strand met de schattige flamingo's van Eline. Zo blij dat deze set ook een flamigo kuiken heeft.

Onder elke golf heb ik laagjes van een pizzadoos gebruikt waar ik mijn bestellingen in heb ontvangen zodat de zee echt naar je toe komt wat duidelijker te zien is op de 2de foto. Elk figuurtje aan de voorkant is van extra laagjes cardstock voorzien zodat deze steviger is.

Wie heeft er al zin in om in deze zee te duiken?
 




Kaartkarton:

  • Kraft, wit, koraal, roze, groen, bruin, lichtgrijs, geel, zwart, zand.

Stansmallen:

  • Elizabeth Craft Design - Shadow Box Frames, Jungle Leaves.
  • Marianne Design Creatables -   Palmboom eiland LR0814, Oceaanzicht LR0664.
  • Marianne Design Collectables - Eline's Flamingo Familie COL1549, Eline's Zeezicht COL1497 (zijlbootje), Zeeleven door Marleen COL1468 (schelp en zeester).
  • Studio Light: Creative Craftlab - Accessoires Palmtrees.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!




1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Superleuk Femke, de flamingo's zij schattig.