maandag 29 juli 2024

One Tough Cookie.

Goede middag medeknutselaars,
vandaag heb ik weer een nieuw voorbeeldkaartje voor jullie die ik voor Ingridskaarten.nl gemaakt heb. Ik had al verschillende voetbal en olympische spelen kaarten voorbij zien komen dat ik iets anders ermee wilde. Helaas zijn kaartjes zoals al deze ook wel eens nodig. Vaak is dit kwa tekst wat lastig omdat beterschap niet toepasselijk is omdat je het niet altijd weet. Vandaag heb ik gekozen voor een borstkankerkaartje in de bekende roze kleur en deze tekst vond ik wel toepasselijk en kan zowel tijdens de strijd als erna gebruikt worden. De tekst komt uit de What's Up Doc set van de Planner Essentials Lijn. Hierin zitten onder andere ook nog de woorden brave, warrior, survivor, hospital life en rest & recover. Jammer dat er geen infuus stans is anders had ik die toegevoegd dus daarvoor in plaats is die spuit gebruikt.



Kaartkarton:

  • Wit, kraft, donker roze, lichtroze, okergeel en zwart.

Stansmallen:

  • Elizabeth Craft Design - Planner Essentials: What's Up Doc.
  • Marianne Design Collectables - Sport Accessoires door Marleen (bokshandschoenen, handdoek), Bed door Marleen COL1524 (pantoffels), Dokters Set door Marleen COL1523, Eline's Muizenfamilie COL1437. 
  • Penny Black - Wooden Floor.
  • Studio Light - Creative Craftlab: Essentials Woodland.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



1 opmerking:

Trudy zei

Super lieve en leuke kaart!
Groetjes Trudy