maandag 5 augustus 2024

Pizzadoosje voor mijn Tracy Fox Ghostal labels.

I have a translation button for the non Dutchies but it won't show up in the phone version so click the line under the grey Homepage bar for the internet version. You then can find the translation button on the top right. Choose Engels there.

Goede morgen medeknutselaars,
ik kwam van de week deze pizzabox tegen wat ik 2 jaar terug gemaakt had die ik blijkbaar hier nog niet gedeeld gehad, tenminste niet dat ik kan terugvinden. Helaas kan ik met mijn printer niet meer printen maar dit doosje had ik gemaakt om de zwarte Ghostal Labels van Tracy Fox in te bewaren. Ik had ze toen in meerdere formaten uitgeprint. 
Ik had ervoor gekozen om sommige van de teksten heel letterlijk te nemen en daar pasten de stanzen van Tim Holtz wel perfect bij. Ik vond Spencer wel goed bij de labels aan de voorkant passen al lijkt hij hier maar half dood want ik vond het wel grappig om hem 1 oog te geven want hoe kan hij anders zien waar de post naartoe moet. Het is wel even een werkje om hem in elkaar te zetten maar hij is zo gaaf. De kaarsen kleden het wat extra aan. Aan de binnenkant heb ik een extra flapje gemaakt met de vellum en aangekleed met de spookjes die de labels beter in de vakjes houd die ik voor het doosje gemaakt had.





Kaartkarton:

  • zwart, wit, vellum.

Digitale kit:

  • Tracy Fox (Love Junk Journals op Etsy) - Ghostal Labels. Ik heb de zwarte versie met alleen zwarte inkt uitgeprint zodat die beter bij het doosje paste.

Embossingfolder:

  • Ik kan die op moment niet zo snel vinden maar ik denk dat het van Taylored Expression is Tangled Webs maar weet dat dus niet zeker.

Stansmallen:

  • Elizabeth Craft Designs - Pizzabox.
  • Tim Holtz for Sizzix - Spencer colorize, Candlelight Colorize, Frightfull Things.
Het nieuwe voorbeeldkaartje voor Ingridskaarten volgt nog want die is nog niet af. 
Vorige week was het weer niet uit te houden in de hobbykamer en had ik onverwacht nog wat dingen te regelen waaronder problemen met de douane die nogmaals BTW wilde rekenen over iets waar ik dat al over betaald had over stempels die ik in de UK besteld had. Beetje raar dat wanneer Post NL een fout maakt de verzender het alsnog moet regelen wat ik niet helemaal eerlijk vind. Het is uiteindelijk wel goed gekomen maar het kost dan zoveel tijd en energie waardoor ik daarna geen puf meer had om te knutselen die dag.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!




1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Owhhh die skull!!!!! Geweldig! Je doosje is ook zo leuk en slim de al voorbereidde labeltjes. Wist niet dat jij ook een Halloween fan bent