woensdag 7 augustus 2024

Dagje strand.

Goede middag mede knutselaars,
vandaag heb ik weer een voorbeeldkaartje wat ik voor Ingridskaarten.nl heb gemaakt. Dit keer zit Molly Olifant heerlijk te genieten van een ijsje op het strand. Voor de glazen van de zonnebril heb ik bruin vellum gebruikt en je kan het op de foto niet goed zien maar in het echt kan je de oogjes erachter nog erdoor zien.

Ik probeer gewoon voorbeeldkaartjes te blijven maken voor Ingrid deze maand maar ik heb ook iets leuks waar ik deze maand aan mag werken wat ik voorlopig nog niet kan laten zien aan jullie maar het moet af voor het einde van deze maand.


Kaartkarton:

  • kraft, wit, grijs, huidskleur, roze, paars, blauw, groen, zwart, bruin en ivoor.

Stansmallen:

  • Carlijn Design - Slimline kaart 2, Slimline randen 3 gras en wolken, Slimline randen 4 bergen en water.
  • Marianne Design Collectables - Strand outfits COL1483 (strandlaken +camera), Zeeleven door Marleen COL1468 (zanddollar).
  • Marianne Design Creatables - Tropisch Eiland LR0814, Surfplank en flippers LR0717.
  • Studio Light: Creative Craftlab - Frienz Accessoires Palmboom, Friendz Nelly, Friendz Accessoires zomer.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!