maandag 26 augustus 2024

Visvakantie.


I have a translation button for the non Dutchies but it WON'T show up in the Phone version so click down below, the line under the grey Homepage bar for the Internet version. You can then find the translation button on the top right. Choose your language there.


Goedemiddag allemaal,
hier ben ik weer. Mijn speciaal projectje is af maar dat kan ik voorlopig nog niet laten zien maar deze kaart heb ik tussendoor nog voor Ingridskaarten.nl gemaakt. Dit keer is meneer Muis op visvakantie en ik vond dit modelletje wel weer eens leuk om te gebruiken. Ik heb dit model al vaker gemaakt maar ik heb even geen idee hoe die heet.

Meneer Muis is dus even op visvakantie maare tot heden lijkt dit niet echt succesvol want hij heeft nog niks gevangen maar de berglucht doet hem goed.




Kaartkarton:

  • Kraft, wit, wit glitter, blauw, groen, bruin, turquoise, metallic zilver, zwart.

Stansmallen:

  • Elizabeth Craft Design - Camping Accesoirries, Kitchen (pan).
  • Marianne Craftables - Slimline gras/horizon/wolken CR1583.
  • Marianne Design Creatables - Bos XL (bladeren) LR 0772, Tiny's Dennenbomen LR0736, Tiny's Steiger, LR0597Horizon Sneeuwbergen LR0493.
  • Marianne Design Collectables - Caravan by Marleen COL 1531, Eline's kerstdecoratie (lantaarn) COL1439, Eline's Muizenfamilie COL1437.
  • Studio Light Creative Craftlab- Woodland.
  • Studio Light - Wonderfull Autumn.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Aaah wat een geweldig leuke kaart 🤩
Je hebt me zeker geïnspireerd!
Jammer dat hij nog niets gevangen heeft, hopelijk heeft hij wat te eten meegenomen 😜

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een werk heb je er weer van gemaakt, erg leuke kaart. Ik heb even helemaal geen "fröbelzin". Kom ook niet verder met het opruimen van mijn hobby hok maar ach, ik ga er vanuit dat het wel weer komt en anders is het zo. Je kaart is echt superleuk!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een schattige kaart!