dinsdag 16 juli 2024

Postal filefolder flip dingetje deel 2.

Goede middag medeknutselaars,
de laatste week voel ik me niet geweldig, ik lijk nu pas echt de klap te krijgen van mijn lichaam op mijn extra werk met dat beestjes probleem wat ik nu gelukkig onder controle heb en alleen af en toe 1 nieuwe van buiten weer binnen komt maar de plaag zelf is nu verdwenen. Het zou dus kunnen dat ik wat meer tijd nodig heb voor ik weer een creatie laat zien.

Vandaag kan ik jullie wel alvast de voorkant laten zien van mijn Postal filefolder flip dingetje ...uhm een soort doosje is het geworden. Ik heb hiervoor onder andere de ECD planner dies op een andere manier gebruikt zoals ik dit geval de magneetsluiting van mijn doosje waar ik de brievenbus voor gebruikt heb. Natuurlijk zal ik voor dit project niet alleen ECD stanzen gebruiken maar ook andere merken in dit thema zoals de pakketjes van Carlijn Design want de postbode bezorgd niet alleen brieven en kaarten maar ook pakketjes. Ik kon het ook niet laten om de voorkant niet superschattig te maken met een scene wat de toon zet voor de rest van de doos. 

De brievenbus heb ik gepersonaliseerd met het jaartal dat ik dit project begonnen ben en de postbode heb ik een postzak en tas gegeven


 




Kaartkarton: 

  • Exacompta - 250 gsm Medium Weight Square Cut Folder. Ik heb deze hier op Amazon besteld.
  • wit, rood, blauw, kraft, zwart, huidskleur, bruin.

Designpapier:

  • Elizabeth Craft Design - Book 7

Extra:

  • Tim Holtz Idea-ology - Cello Sticker Tape, Stickerbook Postmarked, Remnant Rubs Specimen.

Fabric tape: 

  • 49 and Market - Vintage Bits Essentials.

Stansmallen:

  • Amy Design - From Santa With Love Postcard (annuleringsstempel)..
  • Carlijn Design Jocelijne - Happy Snailmail (postpakketten).
  • Cottage Cutz - Holiday Gate With  Wreath (scharnieren brievenbus).
  • Elizabeth Craft Design (ECD) - You've Got Mail Planner Essentials Post Mailbox, Peter the Mounty (postbode).
  • Gummiapan - Tas en Schoenen D220323 (posttas), Letters D240145.
  • Lora Bailora - Mailbox (enveloppen).
  • Marianne Design Craftables - Zak met Cadeautjes van Marleen CR1487 (postzak), Punch Die ABC CR1417 (tekst op postzak).
  • Sizzix Tim Holtz - Alphanumeric Theory (grote tekst), Postale, Specimen (collect).

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!




2 opmerkingen:

anita01 zei

Super gaaf,..... en al het beste je werd gemist bij de ECD live, groetjes, Anita

Marjolijn van Elsberg zei

Dit is echt heel gaaf Femke.