vrijdag 18 december 2009

two christmascards and a late birthdaycard...

heey iedereen,
ik heb van de week 3 kerstkaartjes gemaakt maare ik kan er 1 nog niet laten zien omdat die voor lian is en die komt regelmatig ff op mijn blog snuffelen enne dan is het geen verrassing meer.

hi everyone,
last week I made 3 christmascards but 1 I can't show you because that one is for lian and she always looks on my blog and then it's not gonna be a suprise.

mijn eerste kaartje is gebasseerd op een kaartje van marga ( hobbystempels ) maar ik heb ander papier en stempel gebruikt en de kaart een slag gedraaid:

my first card is based on a card from marga ( hobbystempels ) but I changed the paper and stamp and I flipped the card:

designpaper: bo bunny winter whisper.
stamp: inkadinkado ( found this one on kreadoe hobbyfair )
embelischments and tools: framabilities and 8 pearls.


en een kerstkaartje voor mijn broertje van 18 enne die is helemaal gek van jappanse dingetjes. ik kwam deze lieve chibi en vond die perfect voor hem. heb een sketch van de club scrapmutsen gebruikt:

and for my 18 year old brother who loved japanees things.I found this sweet chibi and thought it would be perfect for him. I used a sketch from the club scrapmutsen:

designpaper: doodlebug sugar and spice.
stamp: greetingfarm digi chibi lolli.
embelischments and tools: borderpunch from martha steward, flowers, branches with mc gill punch, spacer, brad and 3 candydots.


enne ik was afgelopen weekend helemaal de verjaardag van een vriendin vergeten en daar heb ik dit kaartje voor gemaakt. heb dit keer ook de binnenkant een beetje bewerkt. heb mijn sketch gebruikt van de rood/blauwe kerstkaart maare dan gespiegeld. ik hoop dat ze die mooi gaat vinden:
and last weekend I forgot a friends birthday and I made this card for here. this time I also did a little someting inside. I used my sketch from my red and blue christmascard but flipped the sketch. hope she likes it:


designpaper: DCWV garden party.
stamps: sugar nellie gorjuss.
embelischments and tools: shapabilities and 3 candydots.
thanks for watching.
greetings femke

10 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een lieve kaartjes weer prachtige kleuren en papier

Milnie zei

ohhh echt super gaaf!!! ben meteen ook nieuwsgierig hoe je die bloem hebt gemaakt in die kleuren?!

Liefs!

Amanda zei

Super Femke, en meteen zo'n hele riedel, ze zijn prachtig.

Groetjes Amanda

Riet zei

Wat een prachtige kaartjes Femke,leuke stempels en kleuren.

Liefs Riet.

Sapipzi zei

Wow, wat een prachtige kaartjes weer Femke!!! Ik vind de sneeuwman stempel wel heel erg lief .....

groetjes Margo

daantje zei

wat een mooie kaartjes weer femke erg leuk.
groetjes
daantje

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super leuke kaartjes Femke, ze zijn weer erg mooi!
Groetjes van Jacqueline

Janny zei

gaaaaaaf zijn ze weer...vooral de bovenste vind ik zo leuk met die sneeuwpop!

Krista zei

Wat een prachtige kaartjes weer Femke, je 'te laat' kaart is super, wat een leuke tekst!

Maria zei

Ha Femke,

Hele mooie kaarten!! Leuke stempels!

groetjes Maria