vrijdag 5 juni 2020

JIJ bent jarig: onderzee kaartje.

Goede middag allemaal,
ik heb weer eens een kaartje gemaakt met de JIJ stans en dit keer heb ik op de bodem van de zee gezet. Ik heb hiervoor oude en nieuwe mallen van Marianne Design gebruikt.


Kaartkarton: kraft ,  kurk ,  3 tinten geel ,  2 tinten parelmoergeel ,  roze ,  metallic roze ,  glitter roze ,  2 tinten paars ,  metallic mintgroen ,  glitter mintgroen .  wit ,  zwart.

Mallen: 
  • Crealies "Crea-Nest-Lies XXL ,  CLNestXXL 33, CLNestXXL 34".


Marianne Design.

Collectables:

  • Eline's Tropical fish COL1431.
  • Eline's Seagull & friends COL1433.
  • Sealife by Marleen COL1468.

Craftables:

  • Dune Fence CR1441.

Creatables:

  • Wooden signpost LR0535.
  • Coral set LR0660.
  • Sandy path LR0663 (achter de JIJ).
  • Ocean view LR0664.

Designpapier:

  • Sea Sparkle by Marleen.

Stempel en stansset:

  • Karen's JIJ KJ1726.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!




4 opmerkingen:

Eri zei

Wow, wat een superleuke en kleurrijke onderwater kaart Femke!
Groetjes, Eri

Marinda zei

Wat een leuk kaartje! Inderdaad heel vrolijk en mooi gevuld. Ik vind de jij stans met kurk er perfect bij passen. Heel leuk gedaan! Groetjes Marinda

Annemarie en Merit zei

Wat een gezellige en vrolijke onderwater-kaart, heel leuk gemaakt!

groetjes, Merit en Annemarie

martina's kaartjes zei

wauw, dat heb je heel mooi verwerkt zo ! geslaagd kaartje waar veel op te zien is, mooi
grtjs, martina