zondag 27 november 2016

Lots of cards

Goede morgen allemaal,
ja ik maak nog steeds kaarten ondanks dat het niet echt goed gaat met mijn gezondheid en omdat ik heel erg achterloop met het plaatsen van een helehoop kaarten ga ik op moment de materialen er niet bij zetten. Ik hoop dat jullie dit kunnen begrijpen.

Good morning everyone,
yes I still make cards even when it's not going so well with my health at the moment and because I'm so behind with posting a whole bunch of cards I'm not going to post the materials with it. I hope you understand.







Deze kaart had ik voor mijn hobbyvriendin gemaakt maar ik ben vergeten een foto te maken als de schuif open is:
I made this card for my craftingfriend but forgot to make a photo when the slide was open:










Bedankt voor de lieve reacties die ik op mijn vorige blogbericht heb gekregen!!!
Ik hoop binnenkort meer kaarten te laten zien.
Thank you for the sweet comments that I got on my last blogpost!!!
Hope to show more cards soon.

5 opmerkingen:

Maria V zei

Hoi, Femke. Vervelend dat je niet zo lekker ben. Gelukkig wel kunnen knutselen. Wat een leuke en mooie kaartjes zitten erbij. geef niet hoor dat je er even niet bij zet welke materialen je gebruikt heb. Kost ook veel tijd en als men het wil weten, vragen ze er wel naar. In ieder geval beterschap.

Linda zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt
gr linda

Anoniem zei

Hoi Femke wat naar dat het niet zo goed gaat met jouw gezondheid! Hopelijk komt daar snel verandering in :) Je hebt een hele reeks kaarten gepost en zij zijn allemaal super!
Groetjes Chantal

Alina zei

Femke, ze zijn weer fantastisch, bedankt voor de inspiratie!
en beterschap, ik hoop dat je je snel beter voelt!
groetjes,
Alina

Maria V zei

Wat een prachtige kaarten en wat een hoop. Heel veel beterschap.