zaterdag 5 juli 2008

magnolia challenge... SKETCH THIS

op het laatste moment toch nog ff een kaartje gemaakt voor de magnolia challenge. en deze week was de challenge dat we een kaart moesten maken via deze sketch

en dit is wat ik er van gemaakt heb. ik heb het vrij simpel gehouden, niet te veel poespas. het spreekt al voor zich vind ik. heb er dit keer een stoere jongens/mannenkaartje van gemaakt.


verder heb ik nog een kaartje gemaakt met mijn eigen sketch. heb deze dit keer gespiegeld.

en vandaag was de nieuwe cards only op het matje gevallen. wat staan er weer leuke dingen in zeg!!! heb meteen een kaartje gemaakt met de sketch in oranje. ik moest meteen weer aan halloween denken. en dit is het geworden!!! vind het plaatje ook zo leuk om mee te werken. en ik kon een keer de halloweenset van cuttlebug gebruiken ( deze is eigenlijk van de mickey mouse reeks ) en natuurlijk weer een nieuwe embossingwafel gebruikt van de cuttlebug.

3 opmerkingen:

Sian zei

Wonderful cards, I love them all! Gorgeous stamps, and I adore the Whipper Snapper one.

Lorraine zei

I love all your cards but I especially love Edwin Rockin' out with his Guitar, he is very cool and great use of the sketch.

Anoniem zei

wonderful cards, great.