vrijdag 25 juli 2008

tussen braderie door nog ff MOJO MONDAY kaartjes en gift envelopjes gemaakt...

heey ik ben er weer ff. heb tussen de braderie dagen door nog ff 2 kaartjes en 3 gift envelopjes gemaakt. de eerste 2 kaarten zijn gemaakt met sketch van MOJO MONDAY. dit is de eerste sketch:

en dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb:

dit is de schetch van de week ervoor ( beetje aan de late kant )

en dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb:

en ik heb nog 3 gift enveloppen gemaakt. het idee heb ik van een kennis die het weer van een fimpje heeft maar heb die iets aangepast:


ik sta al 2 dagen op een 3daagse bradderie mijn kaartjes te verkopen en voor de pottenbakkerij en morgen is mijn laatste dag maar dacht ik laat toch ff nog wat zien.

groetjes femke

8 opmerkingen:

Krista zei

Meid, wat weer een prachtige kaarten, en zo veel weer, hoe doe je het toch, slaap je niet 's nachts :P

Janny zei

prachtigggg zeg en zo leuk te zien wat je maakt met die sketches!
succes met de braderie!

Julee (Vervegirl) zei

Your cards are so cute. Beautiful! Thanks for playing.

Gonny zei

ze zijn leuk je kaartjes

groetjes gonny

Riet zei

Femke toch je heb niet stil gezeten toen ik in het ziekenhuis lag.
ze zijn allemaal prachtig.
veel liefs Riet.

Unknown zei

wat een mooie kaarten heb je gemaakt femke,ik kom dan ook zeker regelmatig effe spieken wat voor mooi`s je er weer bij hebt gemaakt.
groetjes emilie

Tanya zei

Hoi Femke!!

Je kaarten zien er weer super uit! Ik heb een verassing op mijn blog voor jou =D

Groetjes Tanya

Hilde Suykerbuyk zei

hoi femke, die envelopkaartjes zijn geweldig! heb je daar een malletje van of zo?
ik zag net je berichtje op mijn blog. sorry dat ik nu pas reageer maar ik heb het met dit super weer erg druk! wij hebben nl. een cafe!
vandaar dat ik nu ook niet echt aan hobby-en toekom!
je zei dat je in de buurt woont, waar precies? lijkt me leuk om elkaar eens in't echt te zien.
tot hoors gr. hilde