woensdag 16 juli 2008

sketch saturday...

heey iedereen,



ik was om 5.00 wakker omdat ik niet meer kon slapen. het resultaat is dat ik voor 7.00 al 2 kaartjes gemaakt heb. het zijn 2 geboortekaartjes geworden!!! deze zijn gemaakt met de sketch van sketch saturday. heb wel het vlakje weg gelaten.


dit is de sketch:


en dit zijn de kaarten die ik met de sketch gemaakt heb:



had gisteren ook nog 2 leuke kaartjes gemaakt. heb weer gebruik gemaakt van sketches. het zijn stoere kaartjes geworden vind ik:

dit is de sketch die ik gebruikt heb. deze is een oudere van sketch saturday:

en dit is het kaartje wat ik ermee gemaakt heb. is oscar niet leuk?


dit is de sketch die ik gebruikt heb. deze is van katharina. vind het een erg leuk model. denk dat ik deze wel vaker zal gebruiken:

en dit is weer de kaart die ik ermee gemaakt heb:

7 opmerkingen:

Riet zei

schitterend Femke zijn je kaarten geworden.
veel liefs Riet.

Jo zei

awwwwwwwww those baby cards are so adorable!!
and I love the oscar grouch card! such a brilliant image! ;)

dank u voor het deelnemen deze week
I really hope you will join in again, your work is lovely *claps*

BaukjeB zei

prachtige kaartjes Femke .. grtjes Baukje

mueppi zei

Deine Karten sind wunderschön!!!!!!!

Janny zei

wat een prachtige kaarten zijn het geworden Femke!

Sian zei

Wow, what a wonderful selection of gorgeous cards, love them :)

Maria zei

Ha Femke, ik geniet van je kaartjes, ook deze zijn weer prachtig! Hele schattige geboortekaartjes!