zaterdag 6 februari 2021

Beer gaat vissen.

Goede middag allemaal,
Ik wilde graag de slim woodland stans van Mama Elephant uitproberen. Nu merkte ik dat de Amerikaanse slimline maten afwijkt van de Nederlandse. De lengte is hetzelfde maar de breedte is bij de Amerikaanse smaller. Ik deze nu verlengt met de gras en water stanzen in combinatie met een Nederlandse slimline stiksteek stans omdat ik er wat meer op wilde hebben. Eigenlijk is de slim woodland stans een winterthema maar door vlag met sneeuw weg te laten en heuvels van gras te maken is die het hele jaar door te gebruiken. 

Ik had dit kleine vissershuisje nog niet gebruikt en die was klein genoeg voor op een slimline kaart. En van de vissende ijsbeer heb ik een bruine beer gemaakt. Hij is alleen vergeten zijn koffertje met extra visspullen mee in de boot te nemen.


Kaartkarton:

  • kraft, 3 tinten groen, 2 tinten blauw, bruin, geel, zalmroze, Zilver spiegel, zilver metallic, wit, zwart.

Mallen:

  • Carlijn Design - Slimline kaart
  • Cottage Cutz - ðŸŽ€ Critterville Bait Shack (retired), Polar Bear Fishing, Fishing Gear, 🎀 Fishing Pole & Boat (retired), Barn & Windmill (extra struiken).
  • Lawn Fawn - Bayou Backdrop.
  • Mama Elephant - Slim Woodland.
  • Marianne Design - ðŸŽ€ Tiny's dennenbomen CR1287 (niet meer leverbaar), Tiny's strandsteiger LR0597.
  • MFT Dienamics - Slimeline Grassy Hills, Ocean waves.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer.


5 opmerkingen:

Angélique zei

Superleuk, heel avontuurlijk. Er valt weer veel te zien zonder dat het te druk wordt.

Rhodé zei

Gezellige kaart! Ik hou van tafereeltjes. Het gaat helemaal leven door de verhaaltjes die je erbij schrijft. Erg leuk!

Nynke zei

Ook alweer zo mooi! Je taferelen zijn zo uitgebreid, echt prachtig!
Groetnis, Nynke

Yvonne zei

Super leuk gemaakt Femke.
Zo veel leuks te zien op je kaart.

Groetjes,
Yvonne.

daantje zei

Wat is deze kaart weer super leuk. Er is weer van alles te zien erg mooi.
X Danielle