woensdag 17 februari 2021

Een kaartje is leuker dan email.

Goede morgen allemaal,
vandaag heb ik een ezelkaartje voor jullie met de ronde layout mal en het postthema. Ik werk niet snel met de kleur oranje maar als ik aan post denk denk ik aan de oranje kleur van post.nl. Op de foto lijkt het wat geler maar het is echt oranje. Ik heb de dunne boeken uit de set gebruikt voor het zijaanzicht van de enveloppen en brievenbus dozen.



Kaartkarton:

  • Kraft, wit, blauw, geel/oranje, goud metallic.

Designpapier:

  • Echo Park - Dots & Stripes.

Extra mallen:

  • Joy Crafts - 🎀 Home 6002/0568 (niet meer leverbaar).
  • MFT dienamics - 🎀 Layered Label, Mailbox (enveloppen. Niet meer leverbaar).
  • Sizzix - Garden Shed (draadmandje).

Stempelssets:

Crafty Individuals - Vintage Tickets and postmarks 239, Vintage Tickets and Ephemera 307 (postzegelstempels).

Marianne Design.

Craftables:

  • Punch die ABC CR1417.
  • Cadeauzak/postzak door Marleen CR1487.
  • Cadeautjes door Marleen CR1488.
  • Enveloppen set door Marleen CR1518

Creatables:

  • Ronde Layout LR0677.

Stempelset:

  • 🎀 Post voor jou CS0993 (niet meer leverbaar).

Ik hoop jullie vandaag weer geïnspireerd te hebben en tot het volgende blogbericht!!!



8 opmerkingen:

anita01 zei

Ik zit te genieten van je gave kaart, machtig uniek en mooi .

Warme Groetjes,

Anita

Nynke zei

Wauw! Knap hoe jij altijd zulke mooie dingen bedenkt. Prachtige kaart!
Groetnis, Nynke

Yvonne zei

Hele leuke fleurige kaart Femke.
Er wordt heel wat post verwacht op je kaart.
Super leuk gemaakt.
En ja.... oranje hoor bij Post.nl

Groetjes,
Yvonne.

Angélique zei

Wat heb je die prachtig gemaakt, heel goed bedacht.

Eri zei

Wow, geweldig leuke kaart!
Groetjes, Eri

Rhodé zei

Leuk gedaan! Het is echt een heel gezellig kaartje geworden!

De Hobbyzolder zei

Hij is weer helemaal geweldig Femke!
Groetjes Cecile

martina's kaartjes zei

wauw, dat heb je mooi samengesteld !
wat is er veel te zien op je kaartje, helemaal toppie
grtjs,martina