woensdag 24 februari 2021

HOERA!!!

Goede morgen allemaal, 
wat een hoop leuke reacties heb ik gehad op mijn post ezelkaartje uit mijn vorige bericht. Blijkbaar is dit een populair thema op moment.

Vandaag heb ik Hoera kaartje voor jullie die ik een tijdje terug heb gemaakt wat zowel geschikt is voor een jarige man maar ook geschikt is als verhuiskaartje. De pegboard waar het gereedschap aanhangt is gemaakt met een kruissteek borduurmalletje. 

Ik weet niet hoeveel kaarten ik kan laten zien de komende tijd want ik ben weer met een nieuwe DT-pakket bezig voor de Hobbyboerderij maar ik heb nog een aantal winter/kerstkaarten die ik nog niet heb laten zien waarvan ik hoop dat ik die tussendoor hier kan laten zien.



Kaartkarton:

  • Kraft, bruin, zilver spiegel, blauw, wit.

Designpapier:

  • Joy Crafts - Men's World.

Mallen:

  • Cottage Cutz - Egg Painting Bunny (verfblik).
  • Crealies - Cardzz CLCZ101 HOERA, CLNESTXXL34.
  • Marianne Design - Kruissteek Border CR1473.
  • 🎀 Memorybox - Handy Man Tools, Craft's Man Tools (beiden niet meer leverbaar).
  • 🎀MFT dienamics - Tool Charms (niet meer leverbaar).
  • Yvonne Creations - Big Guy Workers Handyman Tools.


Ik hoop jullie vandaag weer geïnspireerd te hebben en natuurlijk tot de volgende keer.


4 opmerkingen:

Rhodé zei

Leuke kaart! Kan inderdaad ook als verhuiskaart. Tof.

Astrid zei

Hallo Femke wat een leuke kaart, hij ziet er prachtig uit.
Sinds vandaag volg ik je, ben nog niet zo thuis in de blog wereld.
Maak zelf ook al zeker 25 jaar kaarten, maar plaats het zelf altijd op Pinterest.
Leuk om jou nu te volgen, ik kijk uit naar je volgende kaart.

Trudy zei

Prachtige kaart en je kaartje hieronder is ook erg leuk!
Groetjes Trudy

Yvonne zei

Wat een super mooie kaart heb je weer gemaakt Femke.
Het werkbankje ziet er geweldig uit.

Groetjes,
Yvonne.