donderdag 29 april 2021

Sprookjeskasteel.

Goede morgen allemaal,
tussen de DT kaarten door heb ik vorige maand ook nog dit sprookjesachtige kaartje in elkaar gezet met een kasteel en een elvenmuisje. Hiervoor heb ik verschillende mallen van verschillende merken gecombineerd tot één kasteel. Ik krijg hier al helemaal het lentegevoel van.


Kaartkarton:

  • wit, wit glitter, 2 tinten kraft, 2 tinten grijs, 2 tinten groen, 2 tinten roze, blauw, Zilver, zwart.

Mallen:

  • Carlijn Design - Slimline randen gras en wolken.
  • Cottage Cutz - Stone Fairy Door, Valentine Cottage.
  • Crealies - CreaNestXXL36 (iets verlengd).
  • Lawn Fawn - Build a Castle, Build a House, Build a House Spring Add-On.
  • Marianne Design - Eline's Muizenfamilie COL1437, Eline's trouw accessoires COL1491, Kim's Buddies Princes LR0529.
  • MFT dienamics - Castle.
  • Studio Light - Memories of Summer STENCILMS591.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!





2 opmerkingen:

Angélique zei

Ach, wat lief, heel mooi gemaakt weer! Eennjaart om bij weg te dromen.

Marjolein zei

Je kunt uren kijken naar jouw kaarten! Zo veel details, en het klopt allemaal. Echt fantastisch! Ik vind deze ook al zo mooi :)

Groetjes en fijne zondag, Marjolein