woensdag 14 april 2021

Jungle en Savanne combi.

Goede morgen allemaal,
tussen de DT kaarten door probeer ik af en toe ook iets voor mezelf maken.  Ik kon deze niet voor de hobbyboerderij maken omdat deze mal uitverkocht is en wat ik van Studio Light begrepen heb word deze mal ook niet meer opnieuw gemaakt. Deze heb ik rond mijn verjaardag gemaakt vorige maand. 

Ik vond het wel een leuk idee om de jungle en de savanne te combineren op 1 kaartje. Omdat de cirkel een stukje draait lijkt het net alsof ze vanuit de jungle naar de struisvogel op de savanne kijken en anders om.



Kaartkarton: 

  • kraft, wit, 3 tinten groen, 3 tinten bruin, zand, 2 tinten geel, roze, 2 tinten grijs, blauw, zwart, zilver.

Mallen:

  • 🎀 Studio Light - STENCILSL370 (niet meer leverbaar).
  • Cottage Cutz - Safari Adventure Gang, Savanna, Safari Ostrich, Snowy Mountains.
  • Marianne Design - Gras CR1355, Tropische bladeren LR0667.


Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

2 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat een geweldige gave kaart!!
liefs Annemarie en Merit

Nynke zei

Erg leuk Femke! Prachtig gemaakt en er is weer veel te zien.
Groetnis Nynke