zaterdag 17 april 2021

Safari: vriendenfoto.

Goede morgen allemaal,

hier ben ik weer met mijn 3de kaartje voor de hobbyboerderij
In mijn DT pakket zat deze grote ticketmal en ik wist meteen dat die perfect was voor een vriendenfoto met alle safaribeestjes. het was ff passen, meten en ietwat verstoppen maar ik heb ze er allemaal op gekregen.


Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!


2 opmerkingen:

Angélique zei

Geweldig, wat heb je dit weer supergaaf gedaan!

martina's kaartjes zei

Wauw, wat een leuke familiefoto heb je gemaakt ! daar zitten wel wat uurtjes werk in als je het mij vraagt,
het resultaat mag er zeker zijn
grtjs,martina