vrijdag 23 april 2021

Muizentrouwerij.

Goede morgen allemaal,
hier ben ik met een nieuwe kaart voor de hobbyboerderij. Naast de Safarikaarten wilden ze ook een kaartje met de muizen die gaan trouwen. De kerk had ik voor mijn verjaardag gekregen van mijn hobbyvriendin Lian. Omdat deze best groot is en ik het wel een beetje in verhouding wilde met de muizen die ervoor staan heb ik er een slimline van gemaakt. 



Het materialenlijstje voor deze kaart kan je hier vinden in de webwinkel van de hobbyboerderij onder VOORBEELDEN *(materiaal-informatie).

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!



3 opmerkingen:

Suzan zei

Vind hem echt supermooi gemaakt Femke! Alles klopt gewoon! Top!
Groetjes Suzan

Angélique zei

Superschattig!

Yvonne zei

Wat een ontzettend lief bruidspaartje Femke.
Heel mooi zo voor het kerkje.

Groetjes,
Yvonne.