dinsdag 11 mei 2021

Bedankkaartje voor Marleen.

Goede morgen allemaal,
na mijn verjaardag in maart heb ik deze give away gewonnen op de blog van Marleen van der Most. 



Vorige maand heb ik voor haar dit bedankkaartje gemaakt met de gewonnen wensput. Aan de binnenkant had ik 1 van de tekstjes gestempeld maar helaas vergeten er een foto van te maken.
Ik had deze regenboogstans van My Favorite Things die precies in de put paste dus ik had er voor gekozen er een letterlijke wensput van te maken vol magie. Natuurlijk mocht er dan geen elfje ontbreken.

Marleen, nogmaals heel erg bedankt dat ik deze wensput met tekstjes heb mogen winnen!!!



Kaartkarton:

  • wit, 2 tinten bruin, bruin houtnerf, 2 tinten groen, geel, paars, turquoise, 2 tinten roze.

Mallen:

  • MFT dienamics - 🎀Blueprints 13. 🎀End of the Rainbow (niet meer leverbaar).
  • Carlijn Design - Slimline borders gras en wolken.

Marianne Design

Craftables:

  • 🎀 Tiny's berkenboom CR1337 (niet meer leverbaar).
  • 🎀 Klimplant CR1396 (niet meer leverbaar).
  • Punch die Elfjes CR1455.
  • Punch die sakura CR1477.
  • Punch die geluk CR1539.
  • Wensput door Marleen CR1540.
  • Planten in pot door Marleen CR1542.

Collectables:

  • Wit punt hek COL1423.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!




3 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een heerlijk vrolijk kaartje met je gewonnen spulletjes!

Liefs, Merit en Annemarie

Angélique zei

Zo leuk bedacht weer!

Trudy zei

Wat een prachtig en fleurig kaartje voor Marleen!
Groetjes Trudy