woensdag 19 mei 2021

Muis in de keuken.

Goede middag allemaal,
vandaag heb ik een muis in de keuken. Nou, eigenlijk al eventjes want die heb ik meteen gemaakt na het voorbeeldkaart voor de Hobbyboerderij omdat ik zo weg was van de kleurencombinatie. Ik heb van de kachel van Marleen samen met een stans van Lawn Fawn een fornuis met oven gemaakt. Vanwege de kleurencombinatie heb ik ervoor gekozen deze helemaal in koper te maken met metallic koper en spiegel koper kaartkarton. Voor een duidelijkere opbouw heb ik ook nog een foto gemaakt van het fornuis met oven in het zwart met zilver en deze eronder geplaatst. Ook heb ik een keukenblok gemaakt met kastjes en voor de scharnieren en de handvaten heb ik de items weer gebruikt van Marleen haar kachel. Natuurlijk heeft muis wel een trapje nodig om op het aanrecht te kunnen dus die mocht zeker niet ontbreken. 



Kaartkarton:

  • Wit, 2 tinten kraft, metallic koper, spiegel koper, zwart. De groen en oranje tinten zijn de achterkanten van het designpapier: Rainbow.

Mallen:

  • By Lene - Bakgerei 2 BLD1216 (flesje/kruidenpotje).
  • Cottage Cutz - Baking Gnomes (trap en schaal koekjes), Gingerbread Baking Set (kneedmachine).
  • Crealies - gestikte rechthoeken CLNestXXL36, Gesculpte rechthoeken CLNestXXL56.
  • Lawn Fawn - Magic Picture Changer Oven Add-On.
  • Jocelijne Design - TeaParty (cupcakes).
  • MFT dienamics - Cat & Plant Perches (ideaal formaat tafel voor Eline's Beestjes)
  • Sizzix - Tim Holtz Laboratory (metalen rek).


Marianne Design.

Designpapier:

  • Rainbow PK9175.

Craftables:

  • Houtkachel van Marleen CR1525.

Creatables:

  • Snijplanken LR0708.

Collectables:

  • Eline's muizenfamilie COL1437.
  • Eline's trouwerij COL1491 (de taart).
  • Eline's keuken COL1493.




Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!




2 opmerkingen:

Angélique zei

Super, die heb je weer geweldig gemaakt.

made by ineke zei

Geweldig!!
Groetjes ineke