vrijdag 28 mei 2021

Mevr. Muis snijd de groenten voor de soep.

Goede morgen allemaal,
bedankt voor de lieve reacties op mijn Safari stansjes boekje wat ik voor de Hobbyboerderij gemaakt had.
Vandaag heb ik weer een muis in de keuken en dit keer is ze de groenten aan het snijden voor de soep. De grote pan van Marianne Design was te groot voor deze slimline dus ik heb mallen van By Lene gebruikt hiervoor.


Kaartkarton:

  • wit, 2 tinten kraft, Sage Leaf, 2 tinten groen, 2 tinten geel, zilver parelmoer, zilver spiegel, huidskleur oranje, paars, zwart, perkament. De rest is dubbelzijdig designpapier van Marianne Design.

Mallen:

  • By Lene - Vintage Kitchen Tools BLD1292 (pan, vergiet), Picknick 1 BLD1284 (zodat we naast groenten ook ander etenswaar hebben voor de muis), Picknickbasket BLD1283 (borden, glazen), Bakgerei 2BLD1216 (kruidenpotje).
  • Carlijn Design - Slimline.
  • Cottage Cutz - Holiday Mantel (plank), Basket of Vegetables.


Marianne Design

Creatables: 

  • Groenten LR0706 (prei).

Collectables:

  • Eline's muizenfamilie COL1437.
  • Eline's trouwerij COL1491 (fles).
  • Eline's keuken accessoires COL1493.

Designpapier:

  • Springtime PK9174.

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer!!!

1 opmerking:

Suzan zei

Wat een superleuke kaart Femke!
Groetjes Suzan